måndag 23 februari 2009

Blått - utan röd tråd


Såg mig i spegeln och kom att tänka på blue and alone. Strax där efter spelades när det blåser på månen - texten lyder "Är jag en astronaut? Är jag så ensam?". Borde ju inte känna mig ensam men det kanske är kontraster som spökar. Dagen tog en oväntad vändning när jag uppskattades på jobbet. Mer om det förra och det senare senare.

Uppdatering. Som utlovat så kommer här förtydligandet vad det senare handlade om. Med formuleringen "En stor produktkännedom kombinerad med en lugn servicestil gör Johan till veckans vinnare." uppmärksammades jag som en förebild på jobbet. Att få positiv feedback från kunder hör till vardagen. Utmärkelser från arbetskamrater är därför faktiskt ännu roligare. Det var för att hålla stämningen hög medan Teleperformance CRM Grand Prix 2009 pågick som ett antal personer lyftes fram.

Inga kommentarer: